صفحه اصلي > کتابخانه > تکریم ارباب رجوع 
 
 

تکریم ارباب رجوع
تکریم ارباب رجوع و رضایت مراجعه کنندگان و ارائه خدمات برجسته، یک امر ضروری برای ادامه حیات و موفقیت کتابخانه ها محسوب می شود.
هر اندازه که تجهیزات فناوری و منابع مالی و سرمایه ای کتابخانه خوب باشند، موقعیت کتابخانه را تضمین نمی کنند. بلکه این عملکرد کتابداران است که در سایه یک برنامه ریزی عملی برای تکریم ارباب رجوع باعث موفقیت کتابخانه و به تبع آن تضمین موقعیت کتابخانه می شود.
یکی از اهداف بسیار مهم کتابخانه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بیماریهای ریوی جلب رضایت مراجعه کنندگان از ارائه خدمات و با سرعت و دقت کافی می باشد. به همین دلیل کتابخانه بیمارستان مسیح دانشوری اقدامات زیر را جهت تکریم ارباب رجوع انجام داده است:
-    ارائه کیفیت مطلوب خدمات به ارباب رجوع و مراجعه کنندگان
-    سرویس دهی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان
-    طولانی کردن ساعت کاری کتابخانه به جهت استفاده هر چه بیشتر از امکانات کتابخانه
-    نظرسنجی متناوب از مراجعه کنندگان در ارتباط با رضایت آنان از ارائه خدمات
-    اطلاع رسانی مناسب به مراجعه کنندگان در زمینه نحوه ازائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، راهنما و ...
-    برگزاری کارگاههای آموزشی و نظر سنجی از شرکت کنندگان
-    ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان
-    ایجاد محیطی تمیز و آرام
-    خریداری تجهیزات مناسب برای کتابخانه
-    پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعه کنندگان جهت رفع نیازهای اطلاعاتی آنان
-    توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان
-    اتصال کتابخانه به پرتال کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت سهولت در جستجوی منابع

آمار بازدیدکنندگان
بازدید از این صفحه : 70 بار

بازديدکنندگان امروز : 1167 نفر

کل بازديدکنندگان : 3969660 نفر

بازديدکنندگان آنلاين : 6 نفر

 

 

 
Copyright © 2013 NRITLD.SBMU.AC.IR Allright Reserved ©Powered By NRITLD IT Department