• تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 11:30
  • بازدید : 275
  • تعداد بازدیدکننده : 270
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه ارزشیابی واحد بیماران بین‌الملل (IPD) برگزار شد

این جلسه ۱۰ دی ماه با حضور نمایندگان دفتر گردشگری سلامت وزارت‌ بهداشت اقای دکتر ترجمان، خانم دکتر دانایی و خانم کبیریان رئیس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی و سایر اعضای تیم بخش گردشگری سلامت بیمارستان برگزار گردید.

این جلسه ۱۰ دی ماه با حضور نمایندگان دفتر گردشگری سلامت وزارت‌بهداشت اقای دکتر ترجمان، خانم دکتر دانایی و خانم کبیریان رئیس اداره گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی و سایر اعضای تیم بخش گردشگری سلامت بیمارستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی، در این جلسه ابتدا آقای دکتر ورهرام مدیر مرکز در مورد بخش‌های درمانی و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان توضیحاتی دادند.
همچنین در مورد اینکه بسته‌های خدماتی مورد نظر بیمارستان در مورد گردشگری سلامت و خدماتی که قابل ارائه خواهد بود اطلاعات تکمیلی ارائه نمودند.
در ادامه جلسه کارشناسان به بررسی فرایندها و چک لیست‌های این بخش بر طبق استاندارد وزارت بهداشت پرداختند و همچنین وب‌سایت بیمارستان به زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفت.
در خاتمه کارشناسان در مورد رویکردهای برنامه‌ریزی بخش بیماران بین‌الملل توضیحات تکمیلی دادند که نتایج این بررسی‌ها به بیمارستان ابلاغ خواهد شد تا در صورت اخذ مجوز بخش IPD، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در کنار خدمت‌رسانی به بیماران داخل کشور به بیماران خارج از ایران و‌ گردشگران پزشکی هم موفق به ارائه خدمات خواهد شد.
شایان ذکر است؛ از بخش بیماران بین‌الملل (IPD) در طبقه هفتم ساختمان درمانی امام‌حسن‌مجتبی(ع) بازدید شد.

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • گروه خبری : 137156
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب