• تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 20:54
  • بازدید : 365
  • تعداد بازدیدکننده : 353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا در کنفرانس بین المللی

پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در کنفرانس بین‌المللی Asian Transplantation Week 2023 که با حضور پژوهشگران کشورهای مختلف دنیا، به میزبانی شهر سئول کره جنوبی در رشته‌های مختلف اهدا و پیوند اعضا به مدت چهار روز از تاریخ 15 الی 18 نوامبر برگزار خواهد شد با دریافت 13 پذیرش ارائه مقاله در زمینه‌های مختلف اهدا و پیوند درخشیدند.

پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در کنفرانس بین‌المللی Asian Transplantation Week 2023 که با حضور پژوهشگران کشورهای مختلف دنیا، به میزبانی شهر سئول کره جنوبی در رشته‌های مختلف اهدا و پیوند اعضا به مدت چهار روز از تاریخ  15 الی 18 نوامبر برگزار خواهد شد با دریافت 13 پذیرش ارائه مقاله در زمینه‌های مختلف اهدا و پیوند درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی، این کنفرانس با هدف گردهمایی نخبگان اهدا و پیوند به منظور بررسی دستاوردها و چالش‌های این مسیر با ارائه سخنرانی‌های کلیدی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، و همچنین معرفی پژوهشگران برتر برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است در این کنفرانس مقالات پژوهشگران واحد اهدای عضو در تمامی بخش‌های سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. مقالات ارائه شده در زمینه پیوند قلب، کبد، فرآیند اهدای عضو (شناسایی، تشخیص، مراقبت و دریافت رضایت از خانواده‌های موارد مرگ مغزی) و بررسی شاخص PMP دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با مشارکت بیش از 20 پژوهشگر و به سرپرستی دکتر فریبا قربانی، قائم مقام واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.
اطلاعات تکمیلی در خصوص مقالات ارائه شده پس از انتشار در کتابچه کنفرانس تقدیم حضور علاقه‌مندان به این حوزه‌ها خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • گروه خبری : 131615
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب