• تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 14:51
  • بازدید : 383
  • تعداد بازدیدکننده : 361
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین کنگره سالیانه سارکوئیدوز به همت مرکز تحقیقات سارکوئیدوز برگزار می شود:

پنجمین کنگره سالیانه سارکوئیدوز به همت مرکز تحقیقات سارکوئیدوز پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری 12 لغایت 13 بهمن ماه در جزیزه کیش برگزار خواهد شد.

پنجمین کنگره سالیانه سارکوئیدوز به همت مرکز تحقیقات سارکوئیدوز پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری 12 لغایت 13 بهمن ماه در جزیزه کیش برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، بنا بر اعلام دکتر عاطفه عابدینی در این کنگره که به صورت کشوری و با حضور رشته های مختلف روماتولوژی، داخلی، عفونی، گوارش، نفرو، چشم، پوست و قلب و رشته هایی که مرتبط با بیماری سارکوئیدوز هستند برگزار می شود درخصوص آخرین دستاوردهای درمان و تشخیص این بیماری بحث و تبادل نظر می گردد.
دکتر عابدینی اذعان داشت: با توجه به اینکه این بیماری خیلی از ارگان ها را درگیر می کند برای به روز کردن اطلاعات و آخرین دستاوردها که در درمان و تشخیص این بیماری وجود دارد پنجمین کنگره سارکوئیدوز برگزار می شود. وی تصریح کرد: برای آنکه سارکوئیدوز راهنمایی درمانی و تشخیص استانداردی در ایران پیدا کند مرکز تحقیقات سارکوئیدوز بیمارستان دکتر مسیح دانشوری زیر نظر انجمن بین المللی wasog کنگره انجمن سارکوئیدوز جهانی با هدف ارتباط بین رشته ای از جهات مختلف از جمله درگیری های ارگانی را مورد بررسی قرار می دهند.
  وی با بیان اینکه سارکوئیدوز در ارگان های مختلف می تواند درگیری ایجاد نماید افزود: با یک ارتباط بین رشته ای می‌توانیم به درمان بهتر بیماران برسیم و اطلاعات مورد نیاز جهت درمان، پژوهش و آموزشی را بروز کنیم.
شایان ذکر است افرادی که در این زمینه کار کرده اند مقالات، کیس ریپورت و دستاوردهای علمی، پژوهشی، کارخلاقانه علمی یا جدید در رشته‌های غیرپزشکی از جمله هوش مصنوعی، ژنتیک که در زمینه سارکوئیدوز می‌توانند به آدرس ایمیل بیمارستان مسیح دانشوری به نشانی pr.nritld@sbmu.ac.ir ارسال نمایند. گفتنی است این کنگره جهت گروه های هدف امتیاز بازآموزی دارد.

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • گروه خبری : 137469
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب