• تاریخ انتشار : 1395/09/17 - 11:18
  • بازدید : 357
  • تعداد بازدید : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فراگیری صحیح به ایجاد تغییر در عملکرد انسان می انجامد

تداوم برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی مؤثر در محیط کار ویژه گروه درمان

دومین کارگاه آموزشی "مهارت های ارتباطی موثر در محیط کار" ویژه گروه درمان بیمارستان به منظور دست یابی به ارتباطات خوب و موثر در راستای ارتقاء مهارت هاي شناختي، اجتماعی، سازگاری و ارتقاء سلامت رواني ـ اجتماعي توسط واحد آموزش پرستاری و با همکاری واحد wellcome یکشنبه 14 آذر در سالن امیرکبیر برگزار شد.

دومین کارگاه آموزشی "مهارت های ارتباطی موثر در محیط کار" ویژه گروه درمان بیمارستان به منظور دست یابی به ارتباطات خوب و موثر در راستای ارتقاء مهارت هاي شناختي، اجتماعی، سازگاری و ارتقاء سلامت رواني ـ اجتماعي توسط واحد آموزش پرستاری  و با همکاری واحد wellcome یکشنبه 14 آذر در سالن امیرکبیر برگزار شد.
"امید دهقانی" مسئول Welcome Nursing بیمارستان هدف از تداوم این کارگاه آموزشی را افزایش ارتباط موثر با بیمار، کاهش شکایت های بیمارستانی ناشی از ارتباط ناموثر ، کاهش تنش های شخصی گروه درمان، تجلی شخصیت متعالی و افزایش توانمندی های مهارت گوش دادن برای ارتباط مناسب با بیماران دانست.
دهقانی درباره فرهنگ رفتاری انسان ها، تایید اجتماعی، مفاهیم ارتباط موثر، ثانیه های ارتباطی و پارامترهای شناخت شخصیتی توضیح داد.
در ادامه " علی نورهانی" یکی دیگر از مدرسین دوره فوق مباحثی اعم از: راز تحول عظیم در زندگی، نحوه مطالعه و به کار بردن آن در زندگی، چرا می دانیم ولی نمی توانیم به کار ببندیم، نحوه فراگیری صحیح باعث ایجاد تغییر در عملکرد انسان، راه های کسب اطلاعات جدید، روش های یادگیری و به کارگیری آنها، عوامل مهم در عدم یادگیری، 99 درصد اختلافات ناشی از نحوه شناخت و ارتباطات است، مهارت های گوش دادن، معجزه کلمات، عوامل مهم یادگیری مهارت های ارتباطی و شخصیت کاریزماتیک و راه های دست یابی به آنها عنوان کرد.
گفتنی است، کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی مؤثر در محیط کار به منظور دست یابی به ارتباط خوب و موثر، ویژه کلیه پرسنل بوده و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی ادامه دار می باشد و جلسات آن هر ماه برگزار می گردد.
در خاتمه دهقانی با بیان اینکه تاثیر اولین کارگاه مهارت های ارتباطی بر رفتارهای پرسنل بررسی شد گفت: در این بررسی تقریبا 25 درصد شکایات ناشی از ارتباط ناموثر کاهش یافته است و امیدواریم با ادامه برگزاری کلاس ها و مشارکت همگانی کلیه کارکنان به بالاترین میزان رضایتمندی دست یابیم.

  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی,پرستاری
  • کد خبر : 39774
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب