• تاریخ انتشار : 1397/12/25 - 10:38
  • بازدید : 617
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تلاش در جهت تحقق و تعالی اهداف سازمانی و بهبود عملکرد

گزارش دفتر اعتباربخشی و بهبود کیفیت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری

موسسات و سازمان ها، دستگاه های اجرایی و مراکز درمانی با هر ماموریت، رسالت، اهداف و چشم اندازی که دارند نهایتا در یک قلمرو ملی و یا بین المللی عمل می کنند تا هدف خود را که تحقق اهداف توسعه و تعالی کشور است، پاسخگو باشند.

موسسات و سازمان ها، دستگاه های اجرایی و مراکز درمانی با هر ماموریت، رسالت، اهداف و چشم اندازی که دارند نهایتا در یک قلمرو ملی و یا بین المللی عمل می کنند تا هدف خود را که تحقق اهداف توسعه و تعالی کشور است، پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی، الهام قازانچایی مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در خصوص تعالی سازمانی گفت: بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود.
قازانچایی با بیان اینکه بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد افزود: تمامی موارد مذکور بدون اندازه گیری و ارزیابی امکانپذیر نیست و موضوع اصلی در تمام تجزیه و تحلیل های سازمانی، عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گیری است.
مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری  تصریح کرد: دفتر بهبود کیفیت با تلاش و همت تیم مدیریت اجرایی و رهنمودهای مدیریت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در طی سال 1397 با هدف بهبود مستمر کیفیت،تحقق برنامه های توسعه، ارتقای رضایتمندی حقوق گیرنده خدمت، ایجاد قابلیت های جدید و تلاش جهت ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرآیندی فعالیت نموده است.
وی در خصوص تحقق موارد فوق اذعان داشت: در این راستا بیمارستان موفق به تحقق 75 درصد از برنامه های عملیاتی، 85 درصد تحقق شاخص های عملکردی بالینی و غیربالینی، 90 درصد تحقق شاخص های فرآیندی و 75 درصد تحقق شاخص های کلیدی شده است.
قازانچایی در خاتمه تاکید کرد: سازمان ها تا زمانی که برای بقا تلاش می کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می دانند، باید اصل بهبود مستمر را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و این اصل حاصل نمی شود، مگر اینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکانپذیر شود.

  • گروه خبری : اخبار مرکز,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 75478
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب