• تاریخ انتشار : 1395/06/21 - 10:32
  • بازدید : 1236
  • تعداد بازدید : 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مسیح دانشوری پیشتاز در امر پیگیری پس از ترخیص بیماران

واحد پیگیری پس از ترخیص بیمارستان دکتر مسیح دانشوری راه اندازی شد

واحد پیگیری پس از ترخیص مرکز آموزشی پژوهشی درمانی دکتر مسیح دانشوری با تکیه برسجیه پسندیده احترام و تکریم بیماران با همکاری دفتر آموزش پرستاری از تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1395 شروع بکارکرد.

 واحد پیگیری پس از ترخیص مرکز آموزشی پژوهشی درمانی دکتر مسیح دانشوری با تکیه برسجیه پسندیده احترام و تکریم بیماران با همکاری دفتر آموزش پرستاری از تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1395 شروع بکارکرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز به نقل از "زهرا خرمدل" مسئول واحد پیگیری پس از ترخیص بیماران، این واحد با هدف ارتقاء سطح مراقبت از خود توسط بیمار و یا خانواده وی و رضایتمندی در بیمار و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی فعالیت می نماید.
مسئول واحد پیگیری پس از ترخیص درباره نحوه کار این واحد اظهار داشت:  در این دفتر از طریق شماره تلفنهای 26119497 – 26114397  با بیماران تماس گرفته می شود و ضمن پرسش از شرایط کلی بیمار، وضعیت بیماری وی، راهنمایی جهت شرایط خاص و ارجاع به مراکز درمانی پرسیده می شود و در صورت لزوم تمامی موارد در فرمهای تنظیم شده ثبت می گردد.
خرمدل تصریح کرد: براساس کدهای نظر سنجی شده که شامل رفتار تیم درمان، نگهبان، خدمات و تغذیه می باشد رضایتمندی بیماران سنجیده شده و این امر سبب شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت در رابطه با امورکلی درمان در بیمارستان می شود و قطعاً باعث ارتقاء سطح سیستم درمان خواهد شد.
مسئول واحد فالوآپ بیماران در خاتمه عنوان داشت: از شروع بکار این واحد تاکنون با 500 بیمار تماس گرفته شده که نتیجه آنها از طریق واحد آموزش دفتر پرستاری به مدیریت مرکز اعلام گردیده است و امیدواریم با این کار گام بلندی در جهت ارتقاء سطح سلامت کشور و رفاه حال بیماران برداشته باشیم.

  • گروه خبری : اخبار مرکز,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 36062
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب