• تاریخ انتشار : 1394/11/28 - 11:55
  • بازدید : 2235
  • تعداد بازدید : 595
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توسط مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری انجام پذیرفت:

رسیدگی آنلاین به شکایات بیماران و پاسخگویی به آنها

فرم رسیدگی به شکایت بیماران جهت هرگونه اعلام شکایت و انتقاد بیماران و همراهان آنان و در راستای اهداف اعتبار بخشی برای اولین بار در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر روی سایت رسمی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری قرار گرفت.

فرم رسیدگی به شکایت بیماران جهت هرگونه اعلام شکایت و انتقاد بیماران و همراهان آنان و در راستای اهداف اعتبار بخشی برای اولین بار در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر روی سایت رسمی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و به نقل از مهندس " ایمانه جباری" مسئول واحد فن آوری اطلاعات مرکز این فرم با همکاری دفتر پرستاری و واحد حقوق گیرنده خدمت و به  همت واحد IT طراحی شده است و هدف اصلی آن باز بودن کانال ارتباطی بیماران و خانواده آنان با مسئولین بیمارستان بصورت شبانه روزی است.
مهندس جباری با اشاره به آنلاین بودن این فرم گفت: بیماران و همراهانشان با مراجعه به سایت مرکز می توانند درباره کیفیت ارائه خدمات پاراکلینیکی، پرستاری و پزشکی و نحوه برخورد کادرهای پرستاری ، پزشکی، بهداشتی و نظافتی، مدت زمان بستری در بیمارستان، مدت زمان ترخیص، نحوه برخورد کادر اداری، نگهبانی و انتظامات، خدمات رفاهی، نحوه پذیرش بیمار، خدمات اروژانسی، هزینه ها و ... اظهار نظر نمایند و شکایات و انتقادات احتمالی خود را ثبت کنند.
مسئول واحد فن آوری اطلاعات مرکز تصریح کرد: بیماران عزیز می توانند علاوه بر ثبت شکایات خود از همین طریق و با گرفتن کد رهگیری نیز پیگیر شکایت خود باشند.
شایان ذکر است این فرم در صفحه اصلی سایت مرکز به نشانی www.nritld.sbmu.ac.ir در قسمت "راههای ارتباطی با ما" قرار داده شده است و مراجعه کنندگان می توانند در صورت لزوم با شماره های 27122122- 27125073 (خانم نکویی مسئول حقوق گیرنده خدمت) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : اخبار مرکز,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 28937
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب