رشد مطلوب رضایتمندی بیماران
تداوم پایش معاونت درمان دانشگاه از بخش های درمانی مرکز پزشکی مسیح دانشوری
در حال حاضر دغدغه دولت، وزارتخانه ، معاونت درمان و بیمارستان ها ارائه خدمت سلامت و رضایت مندی بیماران است. که این امر مهم با پیاده سازی طرح تحول سلامت در حال اجرا می باشد. ...
در حال حاضر دغدغه دولت، وزارتخانه ، معاونت درمان و بیمارستان ها ارائه خدمت سلامت و رضایت مندی بیماران است. که این امر مهم با پیاده سازی طرح تحول سلامت در حال اجرا می باشد. به گزارش روابط عمومی مرکز، بنا بر اعلام خانم زهرا صدر مدیر پرستاری مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری، با توجه به رضایت سنجی بیماران بستری و سرپایی قبل از طرح تحول سلامت بیشترین نارضایتی بیماران شامل: طولانی بودن زمان در لیست انتظار برای ویزیت در درمانگاهها و نیز بستری شدن و پرداخت هزینه درمان بود که پس از اجرای این طرح در یک مدت زمان حداکثر 6 ماهه رضایت مندی در رابطه با دو موضوع فوق بیشتر شد.
مدیر پرستاری مرکز اظهار داشت: در همین راستا چندی پیش گروه اعزامی از معاونت درمان دانشگاه جهت پایش طرح تحول سلامت به مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری مراجعه کردند و از بیماران چند سوال کلیدی نمودند تا میزان رضایتمندی بیماران از این طرح را مورد بررسی قرار دهند از بین سوالات 2 سوال مهم به قرار ذیل مطرح شد: آیا نسخه جهت تهیه دارو به شما داده می شود؟ آیا هنگام ترخیص هزینه درمان طبق تعرفه طرح تحول سلامت محسوب می گردد؟
وی عنوان داشت: بیماران بستری در این مرکز خوشبختانه رضایت خودشان را اعلام نمودند که این موضوع برای مرکز ما بسیار خوشایند است . البته لازم به ذکر است که برخی از بیماران از ساختار فیزیکی بیمارستان گله مند بودند، که امید است با تلاشهای مستمر مسئولین بیمارستان رفاه هر چه بیشتر جهت بیماران فراهم گردد.
نظر