• تاریخ انتشار : 1394/02/27 - 09:40
  • بازدید : 972
  • تعداد بازدید : 49
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی :

پیام تبریک رياست دانشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

روابط عمومی دانشگاه: دکتر پیوندی رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی را به تمامی همکاران تلاشگری که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه فعالیت دارند تبریک گفت.

روابط عمومی دانشگاه: دکتر پیوندی رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛  روز جهانی ارتباطات و هفته  روابط عمومی را به تمامی همکاران تلاشگری که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه فعالیت دارند تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمامی همکاران صدوق و تلاشگر دانشگاه كه در حیطه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت  مي كنند، تبریک می گویم.

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله مي باشد. امروزه قدرت در دست جوامعي قرار دارد كه از نيرومندترين شبكه‌هاي ارتباطي و به تبع آن بيشترين اطلاعات برخوردار باشند و اين یک حقيقت انكارناپذير در تمدن كنوني جهان است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، به گونه ای است که موفقیت سازمان‌ها و دوام آنها در عرصه‌ فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است. روابط عمومی در سازمان به عنوان نهادی است که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند.

 روابط عمومی باید بعنوان بازویی توانمند و مشاوری امین برای مدیران ارشد هر سازمان عمل نماید و ضمن گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل آنها نقش قابل توجهی در راستای تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان ایفا کند. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است وبی تردید پاسخگو بودن، مخاطب محوری و اطلاع رسانی صحیح و شفاف از ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد است .

بنابراين روابط عمومی در بخشهای مختلف دانشگاه و مراکز تابعه به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسوولیت خطیری را در فرآیند دسترسی مدیران به افکار جمعی کارکنان دارند که باید در این عرصه با تلاش مضاعف و همتی والا در راستای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه و کشور گامهای استوار و موثری بردارند.

البته مدیران و مسوولان نیز باید به نقش مهم و ارزنده روابط عمومی در اخذ تصمیمات و سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها توجه داشته باشند و از مشاوره، توصیه ها و راهکارهای منطقی و برنامه ریزی شده توسط این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهره بگیرند.

از همکاران صدیق، مخلص، تلاشگر و کوشای روابط عمومی در ستاد دانشگاه و سایر واحدها که بصورت شبانه روزی در ایام تعطیل و غیر تعطیل همگام با مدیران و مسوولان دانشگاه تلاش می کنند تا رسالت خطیر خود در راستای ایجاد تعاملات و ارتباطات برون و درون سازمانی، اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع درخصوص رویدادها، تجزیه و تحلیل اطلاعات و ارایه آن به مسوولان، ارزیابی نظرات درون و برون سازمانی، پاسخگویی به موقع و سریع، برنامه ریزی  استراتژیک و ارایه بهترین راهکارها بمنظور پیشبرد اهداف سازمان را به انجام برسانند بطور ویژه  قدردانی می کنم .

همچنین امیدوارم دغدغه های این بازوان توانمند مدیریتی نظیر تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی، اختصاص چارت سازمانی مشخص برای روابط عمومی در واحدهای تابعه ، امکان ارتقای شغلی و ادامه تحصیل، افزایش مهارت های حرفه ای ،  ایجاد فضایی سرشار از نشاط و شادابی به منظور جلوگیری از فرسودگی شغلی با توجه به حساسیت و استرس بسیار این حرفه و... برطرف شود و شاهد مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم سازیها باشیم.

۲۷اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و  هفته روابط عمومی را به تمامی دست اندركاران  حوزه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه تبریک می گویم و امیدوارم این روز منشا خیر و برکات زیادی برای همگی آنان و دانشگاه باشد و در سال  دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی ، با همکاری و تلاش مضاعف شما عزیزان شاهد دستیابی به اهداف کلان دانشگاه و اعتلا و اقتدار آن باشیم.

دکتر علی اصغر پیوندی

رییس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 19793
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب