• تاریخ انتشار : 1395/07/12 - 12:52
  • بازدید : 58124
  • تعداد بازدید : 330
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمت رسانی بهینه به مراجعین

راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری

مسئول واحد فن آوری اطلاعات مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری، از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در این مرکز خبر داد.

مسئول واحد فن آوری اطلاعات مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری، از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در این مرکز  خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مرکز، مهندس ایمانه جباری اظهار داشت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفن گویا و اینترنتی درمانگاه  های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمت رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی صورت گرفت.
وی در ادامه گفت: بیماران می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با شماره‌ تلفن های 7-27123000 ، 27122160 و یا از طریق سایت http://nritld.sbmu.ac.ir به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه های بیمارستان مراجعه نموده و ویزیت شوند.
جباری افزود: روزانه حدود 400 نفر به درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از صبح خیلی زود به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.
وی تصریح کرد: با ایجاد سیستم نوبت دهی حضوری، تلفنی و اینترنتی، مشکلات ناشی از وقت گیری حل خواهد شد و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت نمایند.
در ادامه اعظم احمدی مسئول واحد پذیرش بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اظهار داشت: این بیمارستان دارای 27 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شامل: درمانگاه ریه، توراکس، پیوند، داخلی، عفونی، غدد، اطفال و CF، جراحی عمومی،ILD ، داخلی قلب، گوش گلو و بینی، عصبی عضلانی عوارض ریوی، بیهوشی، ترک سیگار، روان پزشکی، پوست، نفرولوژی، روماتولوژی، آنکولوژی، آلرژی و نقص ایمنی، گوارش و طب فیزیکی و توانبخشی، طب پزشکی ورزشی است و سالانه بالغ بر 130572 هزار نفر به درمانگاه های فوق مراجعه می کنند.
شایان ذکر است، سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی مرکز با همکاری واحد پذیرش و پیگیری روابط عمومی مرکز راه اندازی و اجرا گردیده است.

  • گروه خبری : اخبار مرکز,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 36937
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب