تکریم ارباب رجوع


 

تکریم ارباب رجوع و رضایت مراجعه کنندگان و ارائه خدمات برجسته، یک امر ضروری برای ادامه حیات و موفقیت کتابخانه ها محسوب می شود.
هر اندازه که تجهیزات فناوری و منابع مالی و سرمایه ای کتابخانه خوب باشند، موقعیت کتابخانه را تضمین نمی کنند. بلکه این عملکرد کتابداران است که در سایه یک برنامه ریزی عملی برای تکریم ارباب رجوع باعث موفقیت کتابخانه و به تبع آن تضمین موقعیت کتابخانه می شود.
یکی از اهداف بسیار مهم کتابخانه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بیماریهای ریوی جلب رضایت مراجعه کنندگان از ارائه خدمات و با سرعت و دقت کافی می باشد. به همین دلیل کتابخانه بیمارستان مسیح دانشوری اقدامات زیر را جهت تکریم ارباب رجوع انجام داده است:
- ارائه کیفیت مطلوب خدمات به ارباب رجوع و مراجعه کنندگان
- سرویس دهی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان
- طولانی کردن ساعت کاری کتابخانه به جهت استفاده هر چه بیشتر از امکانات کتابخانه
- نظرسنجی متناوب از مراجعه کنندگان در ارتباط با رضایت آنان از ارائه خدمات
- اطلاع رسانی مناسب به مراجعه کنندگان در زمینه نحوه ازائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، راهنما و ...
- برگزاری کارگاههای آموزشی و نظر سنجی از شرکت کنندگان
- ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان
- ایجاد محیطی تمیز و آرام
- خریداری تجهیزات مناسب برای کتابخانه
- پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعه کنندگان جهت رفع نیازهای اطلاعاتی آنان
- توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان
- اتصال کتابخانه به پرتال کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت سهولت در جستجوی منابع

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب