تکریم ارباب رجوع و رضایت مراجعه کنندگان و ارائه خدمات برجسته، یک امر ضروری برای ادامه حیات و موفقیت کتابخانه ها محسوب می شود.
هر اندازه که تجهیزات فناوری و منابع مالی و سرمایه ای کتابخانه خوب باشند، موقعیت کتابخانه را تضمین نمی کنند. بلکه این عملکرد کتابداران است که در سایه یک برنامه ریزی عملی برای تکریم ارباب رجوع باعث موفقیت کتابخانه و به تبع آن تضمین موقعیت کتابخانه می شود.
یکی از اهداف بسیار مهم کتابخانه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بیماریهای ریوی جلب رضایت مراجعه کنندگان از ارائه خدمات و با سرعت و دقت کافی می باشد. به همین دلیل کتابخانه بیمارستان مسیح دانشوری اقدامات زیر را جهت تکریم ارباب رجوع انجام داده است:
- ارائه کیفیت مطلوب خدمات به ارباب رجوع و مراجعه کنندگان
- سرویس دهی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان
- طولانی کردن ساعت کاری کتابخانه به جهت استفاده هر چه بیشتر از امکانات کتابخانه
- نظرسنجی متناوب از مراجعه کنندگان در ارتباط با رضایت آنان از ارائه خدمات
- اطلاع رسانی مناسب به مراجعه کنندگان در زمینه نحوه ازائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، راهنما و ...
- برگزاری کارگاههای آموزشی و نظر سنجی از شرکت کنندگان
- ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان
- ایجاد محیطی تمیز و آرام
- خریداری تجهیزات مناسب برای کتابخانه
- پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعه کنندگان جهت رفع نیازهای اطلاعاتی آنان
- توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان
- اتصال کتابخانه به پرتال کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت سهولت در جستجوی منابع
تغییر رنگ فونت
رنگ اصلی
رنگ دوم
تغییر رنگ پس زمینه
تغییر فاصله بین کلمات
تغییر فاصله بین خطوط
تغییر نوع موس
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود