حقوق گیرنده خدمت
نکات قابل توجه که در محور حقوق گیرندگان خدمت وجود دارد:
- دریافت اطلاعات (روش های تشخیصی و درمانی، پیش آگهی و عوارض احتمالی، اقدامات پژوهشی، تعرفه ها و پوشش های بیمه ای، اقدامات پژوهشی، آموزشی بودن بیمارستان، معرفی تیم پزشکی، نوع پوشش نحوه دسترسی به پزشک معالج و اعضای اصلی گروه پزشکی درطول درمان-حفاظت از اموال گیرنده خدمت)
- مطلوبیت خدمات سلامت (اعم از درمانی و غیردرمانی)
- حمایت از گروههای آسیب پذیر ( کودکان، سالمندان، زنان باردار و ...)
- گیرنده خدمت در حال احتضار
- محرمانه بودن اطلاعات
- حفظ حریم خصوصی
- فراهم نمودن شرایط مناسب همراه بیمار
- پاسخ به نیاز های عبادی و اعتقادی گیرنده خدمت
- پاسخ به نیازهای آموزشی بیمار (بستری ، درمان ، ترخیص)
- انتخاب آزادانه و مشارکت (جهت نوع درمان)
- اخذ رضایت آگاهانه و برائت نامه
- جلوگیری از دریافت وجه از گیرندگان خدمت خارج از چارچوب مقررات طرح تحول نظام سلامت
- نظام کارآمد رسیدگی به شکایات
- سنجش رضایت گیرنده خدمت
تغییر رنگ فونت
رنگ اصلی
رنگ دوم
تغییر رنگ پس زمینه
تغییر فاصله بین کلمات
تغییر فاصله بین خطوط
تغییر نوع موس
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود