شرح وظایف کمیته

 

شرح وظایف کمیته بهبود کیفیت:
این کمیته ماهانه یکبار با حضور مدیر محترم مرکز دکتر ورهرام و اعضای ثابت (مدیر پرستاری،سوپروایزر آموزش،رییس مدیریت اطلاعات سلامت،نماینده واحد مهندسی پزشکی،مسئول واحد فناوری اطلاعات،کارشناس مسئول معاونت درمان،کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار،سرپرست نیروی انسانی) و بر حسب مورد اعضای فرعی برگزار می گردد. دبیر کمیته خانم الهام قازانچایی می باشد.

رویکرد کمیته بهبود کیفیت و اعتبار بخشی:
این کمیته جهت سیاست گذاری و نظارت صحیح و دقیق بر عملکرد کلیه کمیته تشکیل می گردد. این کمیته همواره در جهت مشخص نمودن ظرفیتهای خالی و برنامه ریزی در جهت ارتقای کیفیت ارایه خدمات، سازماندهی و هماهنگی لازم را بوجود می آورد.

شرح وظایف کمیته:
- هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبودکیفیت در کل بیمارستان از طریق جلسات هماهنگی با تمامی واحدها / بخش های مختلف برای تدوین و پیشبرد برنامه بهبودکیفیت بیمارستان
- تدوین فهرست اولویت ها و شاخص های بهبودکیفیت کل بیمارستان با مشارکت نمایندگان بخش/ واحدهای مختلف و ارایه گزارش به تیم مدیریت ارشد
- بازنگری و تحلیل داده های جمع آوری شده با مشارکت صاحبان فرآیند
- ارایه گزارش اطلاعات، نتایج تحلیل ها و مداخلات به مدیران و کارکنان با مشارکت واحد بهبودکیفیت
- نیاز سنجی آموزشی مبتنی بر کیفیت برای کل کارکنان بیمارستان و برگزاری آموزش مباحث مربوط به بهبودکیفیت شامل آموزش های مفهومی و کاربردی در زمینه بهبودکیفیت
- پایش و ارزشیابی برنامه بهبودکیفیت کل بیمارستان و ارایه گزارش به مدیران ارشد
- نظارت مستمر بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی از طریق برنامه پایش و ارایه گزارش نتایج آن به تیم مدیریت اجرایی و کمیته های مربوط

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب