شرح وظایف کمیته
شرح وظایف کمیته بهبود کیفیت:
این کمیته ماهانه یکبار با حضور مدیر محترم مرکز دکتر ورهرام و اعضای ثابت (مدیر پرستاری،سوپروایزر آموزش،رییس مدیریت اطلاعات سلامت،نماینده واحد مهندسی پزشکی،مسئول واحد فناوری اطلاعات،کارشناس مسئول معاونت درمان،کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار،سرپرست نیروی انسانی) و بر حسب مورد اعضای فرعی برگزار می گردد. دبیر کمیته خانم الهام قازانچایی می باشد.
رویکرد کمیته بهبود کیفیت و اعتبار بخشی:
این کمیته جهت سیاست گذاری و نظارت صحیح و دقیق بر عملکرد کلیه کمیته تشکیل می گردد. این کمیته همواره در جهت مشخص نمودن ظرفیتهای خالی و برنامه ریزی در جهت ارتقای کیفیت ارایه خدمات، سازماندهی و هماهنگی لازم را بوجود می آورد.
شرح وظایف کمیته:
- هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبودکیفیت در کل بیمارستان از طریق جلسات هماهنگی با تمامی واحدها / بخش های مختلف برای تدوین و پیشبرد برنامه بهبودکیفیت بیمارستان
- تدوین فهرست اولویت ها و شاخص های بهبودکیفیت کل بیمارستان با مشارکت نمایندگان بخش/ واحدهای مختلف و ارایه گزارش به تیم مدیریت ارشد
- بازنگری و تحلیل داده های جمع آوری شده با مشارکت صاحبان فرآیند
- ارایه گزارش اطلاعات، نتایج تحلیل ها و مداخلات به مدیران و کارکنان با مشارکت واحد بهبودکیفیت
- نیاز سنجی آموزشی مبتنی بر کیفیت برای کل کارکنان بیمارستان و برگزاری آموزش مباحث مربوط به بهبودکیفیت شامل آموزش های مفهومی و کاربردی در زمینه بهبودکیفیت
- پایش و ارزشیابی برنامه بهبودکیفیت کل بیمارستان و ارایه گزارش به مدیران ارشد
- نظارت مستمر بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی از طریق برنامه پایش و ارایه گزارش نتایج آن به تیم مدیریت اجرایی و کمیته های مربوط
تغییر رنگ فونت
رنگ اصلی
رنگ دوم
تغییر رنگ پس زمینه
تغییر فاصله بین کلمات
تغییر فاصله بین خطوط
تغییر نوع موس
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود